Hello world!

Zašto ja na blogu?

Pa eto, dobila djecu.. Valjda to ide jedno s drugim. Šalim se naravno, tj. ne šalim se. Stvarno ide. Od kad ih imam, društveni život je pobjegao od mene glavom bez obzira. Ja ipak imam potrebu za komunikacijom s ljudima, neke stvari koje mi se nakupe.. a prosto nemam kad da pričam a da to nije isprekidano pokličima „vraćaj se.. ostavi to.. ne, ne tući sestru“. Desilo se da imam drugaricu blogerinu, dala mi prostor da obajvim tekst 2 puta i mnogo mi se svidjelo. Eto tako!

Dobrodošla ja, bolje vas našla!

7 thoughts on “Hello world!

  1. Zanimljivo je kako je nas nekoliko krenulo sa blogovanjem u isto vreme 🙂 Vidim da su neke lepo i docekane, ima i zasto. Valjda ne mora uvek da se izrodi u onu „zena je zeni vuk“, mozemo nekad da se „prevarimo“ pa iskazemo i solidarnost jedna drugoj. Sve smo u slicnom loncu 🙂
    Lepo pises,ljudski, svidja mi se 🙂

    Liked by 1 person

    • 😀 Veeeeeliki pozdrav! Ja često znam reći „u istom sosu“.. 🙂 I ja sam tebe „snimila“, i mnogo mi se svijdelo! Pa mi zato baš drago što imaš pohvalu za mene. Nisam našla „follow“ opciju na tvom blogu, baš sam i ja namjeravala da bacim koment.. Čitamo se!

      Свиђа ми се

Оставите одговор

