Nekad staro za novo a nekad novo za staro

Znate ono kako ljudi kažu „Ma pusti to, to ćeš kad djeca porastu“? Bilo da se radi o kupovini novog namještaja, tehnike, odlaska na ljetovanje, zimovanje… Uvijek se djeca smatraju ljutim neprijateljima ovakvih poduhvata, spremnim da od najljepše nove garniture naprave pošaranciju, upišanciju. Ljetovanje kome ste se radovalli mjesecima može u tren oka da se pretvori u malu noćnu moru.

Tako to sa djecom. Nikad ne znaš šta će biti, i ko nije voljan da rizikuje obično ide linijom manjeg otpora, linijom čekanja. Ja sam nekako postala taj tip, malo iz ljenosti a malo i iz iskustva. Nova kuhinja – donja loža u tufnama, neko od vragolana lupao po frontovima, ogulio boju na 100 mjesta. Nova boja zida – bio lijep 5 dana, sad pun masnih tragova prstića, fleke na mjestima nedostižnim za njihovu visinu!

Uljuljkala se ja u čekanje nekog zrelijeg sutra za razmišljanje o novim stvarima, kad odjednom BOOM! Strašan bum, dok sam vozila svoj stari auto. Stajem na sred ceste, ne mogu se pomjeriti u stranu, izlazim da vidim šta je bilo – ‘ladno otpao točak! Tu je on, visi, ali dio koji ga drži se slomio. Hjooj!! ‘Ebem ti državu sa ovakvim putevima, odroni kamenja na svakoj drugoj krivini. Magistralni put, ali ide kroz sela, ko još za to mari!

Čika-šleper je brzo došao, međutim proces utovara trajao 100 godina. A kiša neka bila, smrzla sam se. Kaže, sreća što sam sporo vozila, inače bih sletila i istumbala se dobro. A stvarno jesam vozila sporo, uzela da jedem sendvič, a krivine, pa mi se nije dalo prebacivati brzine, no ja laganezi…

I šta bih ja da sam bila sa djecom?! Staro auto, „nesigurno“! Koji mi vrag to treba?! Čekala sam čekala dragog čitav vijek da izabere koje novo da kupimo, ali muž puž dočekati se ne može. Sutra ja počinjem potragu za novim. Žurba je.

Eto, ako postoji jedna stvar kojoj je bitno da je „novija“ dok su djeca mala, onda je to auto!

2 thoughts on “Nekad staro za novo a nekad novo za staro

Оставите одговор

