Tačan odgovor je..? (policija i prosveta junajted)

Zaustavlja mene policija. Ruka munjevito hvata pojas i vezuje me, kao – možda nisu skontali. Ipak jesu.

-Znate li razlog zaustavljanja? Niste bili vezani. Dajte vozačku i saobraćajnu.

Pokunjena ja kao dijete uhvaćeno u laži, a kroz glavu proleti misao tome koliko će koštati ovo, još me boli cijena popravke otpalog točka. Pružam dokumente.

– Uhh, ja žurim na posao.

– Gdje radite, koja firma?

– Nije firma, škola je.

– Prosveta? (vraća mi dokumente) Samo produžite.

KVIZ PITANJE:

Policajac, tj policajka me je pustila zato što:

1. već vlada osmomartovsko raspoloženje – to je ono kad se žene tretiraju kao da im je rođendan;

2. je vidjela 2 bebi-sjedalice u autu, žena ne može biti ravnodušna na to;

3. je prosveta toliko degradirana da je čak i policiji žao uzeti im „koji dinar“??

Оставите одговор

