Kako žena bira…

Vidjela sam ga na ulici. Bio mi je lijep. Brzo je prošao pored mene i zaustavio se malo dalje, nekog je čekao. Taman sam i ja išla u tom smjeru. Stigla sam ga i kao slučajno tu malo zastala, bolje da ga pogledam. Probala sam biti neupadljiva ali čovjek me skontao. Otišla sam, a žao mi što ga nisam ništa pitala.

Mislila sam da nije bitno, svejedno ću zaboraviti… Ne znam ništa o njemu. Ima i drugih.

Nisam ga zaboravila.

Neki dan me pitao direktor na poslu kakvo je stanje sa mojim autom, vidi da vozim drugo, a isto prastaro. Tuđe. Moj Merc na izdisaju. Izgleda me ipak natjerao da ga „skinem sa aparata“ (odustanem od majstora). Kažem direktoru da kupujemo drugi automobil, ali ne možemo se odlučiti koji bi pa ide sporo. I kažem da sam vidjela jedan, da mi se svidio, Renault Scenic. Uf, skupo za održavanje, kaže on, A kako to, meni baš majstor rekao da su Francuzi jeftiniji od Njemaca u tom pogledu. Htjede diša nešto još da kaže, al’ samo odmahnu rukom i reče: „Ako je ženi zapeo za oko, onda…“ Ma nije tako, zanima me tuđe mišljene (a i muž ima pravo glasa, kao i ja pravo na ubjeđivanje).. Ništa, direktor već otišao i samo čujem još jedno „ako je zapeo za oko“. Nasmijala sam se. Mudar je on… ili je i kod njega bila ista priča.. hehe…

I tako mi sada tražimo našeg Scenic-a. I baš mi žao što ne pitah onog vozača na ulici je li zadovoljan svojim.

3 thoughts on “Kako žena bira…

Оставите одговор

