Blažena je ona među ženama… ili nije?

Naša vatrena crvena umjetnica je trudna. Simbollično –  II. Nas dvije,  i   smo skoro čule tu vijest.  Ovo je chat nas tri.

     II    Da evo i ja sam noseca, samo sto imam uzasne mucnine a kazu blazeno stanje…

     ♦    hehehe bas mi bilo drago kad sam cula za tebe, al rece XX da su ti mucnine bas teške. Sva sreca pa to ne bi trebalo jos dugo trajati

        II, priznaj, osjećaš se blaženo pa da su ti i 5 puta gore mučnine!
     II   Ne priznajem, osjecacu se blazeno tek kad budem mogla pojesti nesto,)
     ♦   Ja kao jedna od neupucenih predpostavljam da to blazeno stanje dolazi kasnije hehehehe
     ♣   lagiš II..! bi li dala svoje blaženo stanje? no nooo.. razmišljaj o tome kako je pozitivno što ne moš da se obžderavaš i nećeš dobiti 100 kila…
     II   Vidi se da si bila jedna od onih kojima je muka bila strana:).To mi kazu svaki put…moraces smisliti bolji govor…ajmo malo pet talk jer ništa ne pomaze. gori zeludac uh
     ♣   umirala sam danima od mučnine, samo se valjala po krevetu… jednom sam mislila da ću se udaviti dok sam povraćala kupus salatu.. zaglavilo mi se u grlu… i slala drugarici koja je „radila na bebi“ poruku da uživa dok može jer je to mučenje… i kad je sve prošlo moram reći da je ipak bilo posebno. i da sam se cijelo vrijeme osjećala važnijom nego ikad i da sam nekako lepršala više nego hodala..
     II   E tako se pise ! Sad znam da ima nade.Upravo si opisala moj uobicajen dan s tim sto jos imam gripu pa se i od tog lijecim. Hvala, sjecacu se ovoga kad budem vidjela bebu pa da je pljesnem po guzi sta mi radi.
     ♣   moja ti! šta će tebi sve još ta beba da radi… nešto kontam da možda tako treba, jer ne može ništa biti samo divno.. možda što je divnije mora i teže da bude
     ♦  Ja brate volim vijest kad je neka nasa zena trudna! Nema ljepse vijesti, do one kad rodi

Treba li išta dodati na ovo? 😀

2 thoughts on “Blažena je ona među ženama… ili nije?

Оставите одговор

