Šta djeca žele? Poklone!

Babine, rođendani, krštenja… Poklon obavezan. Šta izabrati?

Ja sam, kao i većina ljudi, obično gledala da to bude nešto praktično, nešto što će se svidjeti mami. Nešto što bi oni svejedno kupovali, pa što da ne iskoristimo priliku da im pomognemo.

A onda sam primjetila kako moj malac pamti po godinu dana unazad ko mu je koju igračku poklonio. Čini mi se da je to počelo kad je imao nešto malo više od godinu i po. Baš mi to nešto bilo zanimljivo pa sam obratila pažnju, čini mi se da dosta djece isto tako pamti.

To je preokrenulo prioritete pri kupovini poklona. Kakva odjeća, obuća, koje još dijete mari za to?!

Činjenica jeste da današnja djeca imaju mnogo igračaka i da je teško izabrati nešto atraktivno… Ali opet, njima je sve zanimljivo. Moj dječak ima gomilu autića i nikad mu ne dosade.

knjige-za-decu

Ja sam odlučila da poklonče obavezno mora da sadrži knjigu. Mi smo počeli da ganjamo slikovnice kad je klinjo imao oko godinu dana. Iznenadio me kako se zainteresovao tako malen. Čini mi se da svi oni jako vole slikovnice, samo neki ne znaju jer nisu imali prilike da ih otkriju. Podstaknite roditelje na čitanje djeci tako što ćete im donijeti knjigu, djeca će ih sama natjerati, 100%.

Kod nas se još mogu naći stara izdanja Svjetlost Sarajevo, jako jeftino a lijepo. Otkrila sam da djeca više vole te fine rukom ilustrovane slikovnice nego ove „moderne“, napadno drečavih boja sa prejednostavnim crtežom. One djeluju primamnljivo, kao nešto što će privući dječiju pažnju, i one to hoće, ali na 5 min. i ćao. Crteže se puno detalja će gledati duuugo dugo, i vraćaće im se redovno.

Za malu djecu obavezno je da budu tvrde kartonske stranice. Ima izbora. Moji su najviše voljeli one „sa otvaranjem“, kad ima nešto skriveno na stranici pa mora da se otvori. Može i ranije, ali 2 god. mi se čini kao ok vrijeme za preći i na papirne.

Tako dakle, predlažem da traženje poklona počnete u knjižari!

5 thoughts on “Šta djeca žele? Poklone!

  1. Evo čitam postove već neko vrijeme i uživam zaista u svakom, pa reko da bacim i poneku riječ 🙂
    U potpunosti se slažem, ja obožavam knjige kao poklon, volim da ih poklanjam, i volim što i moja djeca vole knjige/slikovnice. Knjige su pravi pokloni, em što možeš i posvetu da napišeš, em što pretežno ostaje vječna uspomena.

    Liked by 1 person

Оставите одговор

