Галерија

Ko se boji likovnog još?

Jeste li voljeli likovno u osnovnoj školi? Ne? Nije vam išlo to od ruke? Hmm… Ni ono jednom kad ste napravili nešto posebno pa ponosno donijeli roditeljima da pokažete? Nije vam se nikad to desilo? Hmm hmm.. Onda je moguće da nije do vas nego do vašeg nastavnika likovnog.

Neki dan ja htjela da skidamo sa zida u školi pano posvećen uskrsu, pa mi bi žao da ode u zaborav tek tako. Sjetila se kako su djeca bila zadovoljna svojim radovima, neki su pravo uživali. Fotografisala sam ih. Prosto moram da podijelim, ipak je moj blog moj brlog.

Nego, sad se ja nešto zapitah – a kako to da se tako lako mi odrasli odreknemo tih sitnih zadovoljstava koje donosi kreativni rad? Ili ja griješim, ljudima to nije zadovoljstvo i ne mare za to? Naše potrebe su hrana, odmor, druženje? Sportom se bavimo samo kad primjetimo da nam dijelovi vise? Ni to ne vidimo kao potrebu našeg organizna.

Kreativnosti ni za lijeka. Mislimo da je bezveze gubiti vrijeme, nema od toga nikakve vajde? A zašto onda djeci to treba?

Ja mislim da bi mnogi uživali da su s nama šarali jaja (6. razred imao temu ornament) ili pravili ovaj crno-šareni krug (7.razred imao temu osnovne i izvedene boje pa smo Osvaldovom krugu dali novo ruho).

Оставите одговор

