Šta radila?

I tako ja odlučila da ne napišem ni jedan novi post na blogu dok sliku ne završim. Da, against all odds, slikala sam. Drugarica se spremala na odlazak, seli u Francusku i ja željela da joj dam neki poklon. Slika, sa motivom polja lavande, jer od sad će tako izgledati krajolik oko nje.

U nemogućim uslovima, izgubila sam bitku sa vremenom.

Pa da mi je neko pričao, ne bih vjerovala da ću i ovo da doživim

Pa da mi je neko pričao, ne bih vjerovala da ću i ovo da doživim – moja podrška dojenju 🙂

Otišla je bez slike, iako je bila gotova na dan njihovog polaska. Međutim, svaka slika, koliko god beznačajna bila, ne može preko granice bez papira. A to se izdaje u Banjaluci. Ja sam do sad samo dva puta imala posla s tim, i oba, ali OBA puta osoba koja je zadužena za potpisivanje papira nije bila tu. I onda ti moraš doći drugi dan. To što nisi iz BL, to je tvoj problem… Tako ti i treba kad si seljak, živiš tamo negdje u nebitnoj zabiti, ti nebitni mali mravu… Zbog tebe da neki šef sjedi u kancelariji po cijeli dan?!

Jednom od ta dva puta nije im radio štampač.

Izdavanje papira se sastoji u tome da stručno lice pogleda sliku, pita koja je tehnika – Ulje? A nije možda akril i ulje? – odokativnom metodom utvrdi da se ne radi o preslikanom ukradenom remek-djelu ili šta već…

Ne znam šta da mislim o tome, ali Zavod za zaštitu spomenika RS mi djeluje kao ruina, spomenik sam po sebi, sam sebi.

„Negdje u Francuskoj“ ostalo u Bosni. Akril, 75x55cm

Uglavnom, ja dobila sliku. Šta če biti s njom, vidjećemo. Možda dočeka onu kojoj je bila namjenjena, a možda joj se desi neko kome je suđena. 😉

22 thoughts on “Šta radila?

    • Hihii.. Nastavnica likovnog ipak mora imati nekog pojma o slikanju. A nije Zavod i njegov štampač kriv ovaj put, to je bilo za jednu drugu sliku. Sad nisam stigla do BL, sa djecom u kući stvarno teško naći vremena za slikanje. Znajući kakvo stanje mogu zateći tamo u dotičnim kancelarijama, nisam ni pokušala da se iscimam sa djecom po vrućini.

      Свиђа ми се

Оставите одговор

